skip to Main Content
Thailand Pass

Thailand Pass

Er zijn flink wat wijzigingen doorgevoerd vanuit de Thaise overheid m.b.t. het reizen naar Thailand tijdens corona als zakelijke reiziger of toerist. Zo is het quarantainebeleid per 1 oktober 2021 aangepast en hoeft men niet meer de volle 14 dagen in quarantaine meer te gaan. Tevens is per 1 november 2021 het Certificate of Entry komen te vervallen en vervangen door de zogenaamde Thailand Pass. Daarnaast kan vanaf 8 november 2021 “geen” regulier visum Thailand aangevraagd worden omdat toen het elektronisch visum is gelanceerd. Kortom, genoeg om je hoofd te doen tollen en door de bomen het bos niet meer te zien. In deze blog zet Traveldocs (visum-legalisatie.nl) alle wijzigingen voor u op één overzichtelijke rij, zodat u goed voorbereid en voorzien van alle correcte informatie en documenten alsnog met een gerust hart op naar Thailand kunt reizen.

Allereerst is het belangrijk om te weten welke wijzigingen precies zijn doorgevoerd per 1 november 2021, en welke voorwaarden op u van toepassing zijn. Hieronder beschrijven wij stap voor stap waar u mee te maken zult krijgen en kunt u zien welke voorwaarden op u van toepassing zijn. Daarnaast moet u naast het verrichten van de boekingen ook uw visum en Thailand Pass aanvragen (voorheen Certificate of Entry) en is het vooral belangrijk dat u alle juiste documenten mee op reis neemt.

 

 

BELANGRIJKE MEDEDELING met betrekking tot de laatste wijzigingen per 01 mei 2022

De inschrijving voor de Test and Go-regeling start vanaf 1 maart 2022 om 9.00 uur (Thailand-tijd). Volledig gevaccineerde passagiers die vanuit ALLE landen/gebieden reizen, komen in aanmerking voor het Test and Go-schema.

Benodigde documenten voor registratie van de Thailand Pass

1. Paspoort en visum (indien nodig)

2. Vaccinatiecertificaat

3. Verzekering met een minimale dekking van 10.000 USD (niet vereist voor Thaise staatsburgers, en buitenlandse ingezetenen in Thailand kunnen hun sociale zekerheid of certificaat van hun werkgever gebruiken), Traveldocs kan deze voor u verzorgen. Neem contact met ons op voor meer informatie. De premie kosten voor reizigers tot 85 jaar oud zijn tevens verlaagd! U betaald nu tot 85 jaar oud ongv. 150 euro incl. BTW (en incl. de Stamp duty) voor een periode van 30 dagen. Daarnaast kunt u plannen afsluiten van 60 tot 365 dagen (waarbij 365 dagen verzekering – denk aan Non-immigrant O jaarvisum bijvoorbeeld – slechts 500 euro incl. BTW bedragen!)

4. Hotelbevestiging voor de 1e nacht is komen te vervallen voor volledig gevaccineerde reizigers. Wel moet u bij het aanvragen van het e-visum Thailand nog een bewijs van verblijf aanleveren. Dit mag in vorm van een willekeurige hotelboeking op naam worden aangeleverd of in vorm van huisvestingspapieren op naam danwel een uitnodigingsbrief plus kopie paspoort van een vriend/familielid waar u zult verblijven in Thailand. Niet (volledig) gevaccineerde reizigers moeten in tegenstelling tot gevaccineerde reizigers nog wél een betaalde reserveringsbevestiging van SHA Extra+ / AQ Hotel voor 5 nachten aanleveren, welke vooralsnog de volgende informatie moet bevatten:

– Dag 1 hotelreservering en kosten voor 1e RT-PCR-test en luchthaventransfer.

– Dag 5 heeft u een ATK-zelftest kit, welke u uitsluitend via het hotel waar u zult verblijven kunt verkrijgen.

5. De PCR test voor vertrek is niet meer nodig. In sommige gevallen moet u nog wel een PCR test + ATK zelftest laten afnemen op moment van aankomst in Thailand, mits u niet volledig gevaccineerd bent tegen het Corona virus. Ook wanneer u niet (volledig) bent gevaccineerd en het land toch quarantainevrij wilt betreden moet u voor vertrek een bewijs van negatief PCR test overleggen. Van belang is dat dit hetzelfde reiscertificaat is als het geen waarmee u Thailand inreist en deze niet ouder is dan 72 uur op moment van vertrek vanuit Nederland.

Goedkeuringsprocedure

1. Na het indienen van uw Thailand pass registratie zal de immigratiedienst en de Thaise ambassade de aanvraag binnen 48 uur beoordelen en verwerken.

2. Na authenticatie en goedkeuring zal Traveldocs de Thailand Pass per mail naar u toesturen. Dit gebeurt zodra het Department of Disease Control (DDC) uw vaccinatiecertificaat geverifieerd heeft. Doorgaans wordt de Thailand Pass QR-code binnen 48 uur na goedkeuring per e-mail naar u verzonden (Let op: weekend- en feestdagen niet meegeteld!).

– De DDC verwerpt alle onvolledige of niet-nalevingsdocumentatie en er wordt binnen 48 uur een kennisgeving per e-mail verzonden. Wij zullen u in dit geval hier direct van op de hoogte stellen. Dit gebeurd in de meeste gevallen telefonisch, om te voorkomen dat wij nog meer tijd verliezen. Indien u op dat moment niet bereikbaar bent sturen wij een e-mail.

Goedkeuring binnen 48 uur na indienen!

Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd voor Thailand Pass 48 uur is. Aanvragers wordt ten zeerste aangeraden om vooruit te plannen en de registratie voor Thailand Pass ten minste 5 dagen voor vertrek in te dienen, aangezien er een groot aantal aanvragen wordt verwacht, wat kan leiden tot een langere verwerkingstijd. Traveldocs raad u aan om alle documenten ongeveer 6 weken voor vertrek al voor te bereiden, om te voorkomen dat u in tijdsnood komt te zitten. Het last-minute indienen van aanvragen is geheel op eigen risico. Traveldocs kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor het niet tijdig verwerken van de aanvraag. Indien u de documenten niet op tijd gereed heeft of indien de Thailand Pass of visum Thailand niet op tijd is goedgekeurd, doordat de aanvraag minder dan 2 werkweken voor vertrek is ingediend (Let op! Niet aangeleverd, maar echt ingediend!), kan er geen aanspraak gemaakt worden op restitutie van de gemaakte kosten.

Test&Go

Deze optie is per 01 februari 2022 weer beschikbaar gesteld en alleen van toepassing voor volledig gevaccineerde reizigers.

Alternative Quarantine scheme

Wilt u naar andere delen van Thailand reizen dan Phuket? Dan kunt u alleen nog maar gebruik maken van de Alternative Quarantine scheme. Hierbij gelden de volgende regelingen:

  • Niet-gevaccineerde personen en niet volledig gevaccineerde personen dienen minimaal 5 nachten in quarantaine te gaan in een AQ Hotel.

 

Ik ben niet gevaccineerd, moet ik alsnog in quarantaine gaan?

Indien u niet volledig bent gevaccineerd dient u tenminste 5 dagen in quarantaine te gaan in een AQ hotel. Echter is er ook een ander alternatief, namelijk: U kunt tot 72 uur voor vertrek een PCR test laten afnemen. Indien deze negatief is en u het reiscertificaat hiervan heeft ontvangen kunt u direct uw Thailand pass aanvraag starten. Hierbij levert u het reiscertificaat waarop staat dat uw PCR test negatief is aan. Vervolgens krijgt u binnen 48 uur bericht. Bij goedkeuring komt de quarantaine regeling te vervallen.

Aan welke regeling moet het PCR reiscertificaat voldoen bij niet gevaccineerde reizigers?

Hierbij is het van belang dat dezelfde PCR reiscertificaat niet ouder is dan 72 uur op moment van vertrek vanuit Nederland naar Thailand. Reist u met een ander reiscertificaat dan u heeft opgegeven bij de aanvraag? Dan kunt u geen aanspraak maken op de quarantaine vrijstelling! Het voordeel van deze optie is dat u dan ook als niet-gevaccineerde reiziger niet in quarnataine hoeft te gaan, maar het nadeel is wel dat u tot zeer kort voor vertrek de Thailand pass moet aanvragen.

Kan ik in overleg met mijn hotel de boeking annuleren na binnenkomst?

Omdat het aanvragen van de Thai pass met een negatieve PCR reiscertificaat niet eerder dan 72 uur voor vertrek kan gebeuren, kan het zijn dat er hierdoor bestaat er een kans dat u de pass niet op tijd in huis heeft en daardoor onnodig stress ondervindt. Traveldocs raad u daarom aan om de aanvraag in te dienen met een hotelbevestiging van 5 dagen na aankomst en voor vertrek alsnog een PCR test te laten afnemen. Zo kunt u in sommige gevallen na overleg met de lokale immigratieofficieren en het hotel waar u heeft geboekt het land alsnog quarantaine vrij betreden.

Let wel op dat de uiteindelijke beslissing over het wel of niet in quarantaine moeten ligt bij de lokale immigratieofficier welke uw inreis zal behandelen. Het kan zijn dat zij om welke reden dan ook besluiten dat u alsnog in quarantaine moet gaan, indien u bijvoorbeeld bij aankomst symptomen vertoond van het covid-19 virus of toch positief test bij willekeurige medische screening.

 

———————————————————————————————————————————————————————————————————

 

Online e-visum Thailand aanvragen of visumvrij afreizen?

Weet u wanneer u van plan bent naar Thailand af te reizen? Dan dient u eerst te kijken of u voor vertrek een visum Thailand nodig heeft. Dit is afhankelijk van het aantal dagen van verblijf in Thailand.

Visumvrij reizen bij een verblijf van 30 dagen of korter

Bij een (aantoonbaar) verblijf van 30 dagen aaneengesloten dagen of korter kunt u visumvrij naar Thailand afreizen. U krijgt dan bij aankomst een stempel in uw paspoort, waarmee u Thailand gratis kunt betreden. De visumvrije entree wordt bij aankomst geregeld bij de immigratiedienst. Om visumvrij Thailand te kunnen betreden moet u bij aankomst kunnen aantonen dat u daadwerkelijk het land binnen 30 dagen na inreis zult verlaten. Dit kan door middel van een retourticket bijvoorbeeld. Wilt u bij voorbaat langer dan 30 dagen in Thailand blijven en is uw retourreis later dan 30 dagen na inreis? U komt dan niet in aanmerking voor het visumvrij reizen en dient u voor vertrek alsnog het correcte visum Thailand aan te vragen. Een visumvrije entree kan twee keer per jaar verstrekt worden.

Visum Thailand voor vertrek online aanvragen

Wilt u langer dan 30 dagen in Thailand verblijven? Dan moet u voor vertrek een e-visum Thailand aanvragen. Sinds 8 november 2021 is het niet meer mogelijk om een regulier visum Thailand aan te vragen via de Thaise ambassade in Den Haag. Het elektronisch visum Thailand vervangt het sticker dat in uw paspoort aangebracht werd door een ambassade medewerker en kan geheel online worden aangevraagd.

Het oude visumsticker dat voorheen door de Thaise ambassade of Consulaat Generaal in het paspoort aangebracht werd komt hiermee te vervallen.

Met het e-visum heeft u nog steeds dezelfde mogelijkheden als met het regulier visum Thailand. Zo kunt u zoals vanouds nog steeds een toeristenvisum met 60 dagen verblijf aanvragen, alsmede de zogenaamde Non-Immigrant visum typen, welke zijn bedoelt voor 50 plussers, zakenreizigers en reizigers met familieleden in Thailand.

Benodigdheden e-visum Thailand aanvragen

Vervolgens zult u de volgende documenten moeten aanleveren bij het aanvragen van een elektronisch visum Thailand:

  1. kopie paspoort, welke tenminste 6 maanden geldig is op moment van aanvraag
  2. digitale pasfoto, conform paspoortvoorwaarden (aangeraden is om deze naast hardcopy direct digitaal op te vragen bij uw fotograaf, zodat u zeker bent dat de foto voldoet aan de eisen)
  3. kopie bankafschrift op naam, met daarop voldoende financiële middelen om uzelf te onderhouden gedurende uw verblijf (20,000 THB per persoon, 40,000 THB per gezin)
  4. boekingsbevestigingen (hotel+vlucht)
  5. foto van de aanvrager met daarop het paspoortinformatie pagina zichtbaar opengeklapt
  6. foto van alle stempels in uw paspoort van de afgelopen 12 maanden
  7. declaration formulier
  8. ingevuld vragenformulier, welke u van ons zult ontvangen

Retirement of Long Stay e-visum Thailand; Non-Immigrant type O, O-A of O-X aanvragen

Voorheen was het voor 50 plussers mogelijk om een non-immigrant O visum aan te vragen, voor een langer verblijf. Hiermee had u 90 dagen per bezoek en kon u met 90 dagen per keer verlengen. Of dit bij het elektronisch visum ook hetzelfde zal zijn is nog niet bekend. Tot dusver is deze optie alleen beschikbaar voor reizigers met aantoonbare familiebanden in Thailand en niet meer voor pensionado’s. Wel kunt u aanspraak maken op het non-immigrant O-A of O-X visum maken. Met deze visumtypen mag u een auto, motor of condemoinum in Thailand kopen en is het toegestaan om vrijwilligerswerk te doen

Non-immigrant O-A

Het Non-immigrant O-A visum is 1 jaar geldig. Om dit visum te kunnen aanvragen moet u wel beschikken over de volgende documenten:

  1. kopie paspoort;
  2. digitale pasfoto;
  3. bewijs van voldoende financiële middelen. Dit bedrag moet tenminste 800,000 THB zijn, of een maandelijks inkomen dat gelijk is aan 80,000 THB;
  4. VOG verklaring, welke niet later is afgegeven dan 3 maanden voor de aanvraag en welke vooraf gelegaliseerd is door de juiste autoriteiten;
  5. medische verklaring (declaration form), waarin staat dat u geen ziektes heeft zoals Lepra, Tuberculose, drugsverslaving of Syfilis. Deze verklaring dient ook vooraf gelegaliseerd te worden;
  6. gemeentelijke basis registratie, welke niet ouder is dan 30 dagen op moment van indienen en welke vooraf is gelegaliseerd door de nodige instanties;
  7. Kopie van bewijs waaruit blijkt dat aanvragers een verzekering hebben zoals bepaald door de Office of Insurance Commission en een ziektekostenverzekering van Thailand die verzekeringsgeld heeft voor ambulante patiënten van niet minder dan 40.000 Baht en voor intramurale patiënten niet minder dan 400.000 Baht. Kijk op (http://longstay.tgia.org) voor meer informatie over de verzekeringsplicht. Vraag Traveldocs om hulp bij het vinden en afsluiten van de juiste verzekering, wij helpen u graag op weg!

Bovenstaande documenten dient u vervolgens digitaal aan te leveren. Ook legalisaties kan Traveldocs voor u verzorgen. Hiervoor dienen wij wel te beschikken over de fysieke, originele documenten. Wij zullen vervolgens langs de nodige instanties voor u gaan om de legalisaties in orde te maken. Meer weten? Neem dan een kijkje op onze legalisatie pagina.

Non-immigrant O-X

Om het Non-immigrant O-X visum type aan te kunnen vragen dienen wij te beschikken over de volgende documenten:

  1. Paspoort met een geldigheidsduur van niet minder dan 6 maanden.
  2. Drie aanvraagformulieren en 3 foto’s (afmetingen 4 X 6 cm. genomen in de laatste 6 maanden).
  3. Eén biografiecertificaat van klaring van het strafblad uit het land van nationaliteit. Het certificaat mag niet meer dan drie maanden geldig zijn en moet worden gelegaliseerd door notariële organen
  4. Certificaat van bankdeposito met contactgegevens van de bank, kopie van bankboek en bankafschrift waarop een vast bedrag van niet minder dan 3 miljoen Baht wordt gestort op een Thaise bank in Thailand,
    OF
    Certificaat van bankdeposito met vermelding van contactgegevens van de bank, kopie van bankboek en bankafschrift met een vast bedrag van niet minder dan 1,8 miljoen Baht gestort op een Thaise bank in Thailand en certificaat van jaarlijks inkomen met een bedrag van niet minder dan 1,2 miljoen Baht (equivalent in lokale valuta) per jaar. (Zodra de aanvragers Thailand binnenkomen, moeten ze binnen 1 jaar geld hebben verzameld op een Thaise bank in Thailand, niet minder dan 3 miljoen Baht.)
  5. Certificaat van klaring van het strafblad uit het land van nationaliteit. Indien de aanvragers een permanent verblijf in een ander land hebben, moeten zij het bovengenoemde document van zowel het land van nationaliteit als het land van permanent verblijf overleggen.
  6. Medisch certificaat, waarin staat dat aanvragers geen verboden ziekten hebben, zoals: Lepra, Tuberculose, Elefantiasis, drugsverslaving of het derde stadium van Syfilis. De medische verklaring moet uiterlijk 3 maanden voor de datum van indiening zijn afgegeven.
  7. Kopie van bewijs waaruit blijkt dat aanvragers een verzekering hebben zoals bepaald door de Office of Insurance Commission en een ziektekostenverzekering van Thailand die verzekeringsgeld heeft voor ambulante patiënten van niet minder dan 40.000 Baht en voor intramurale patiënten niet minder dan 400.000 Baht. Kijk op (http://longstay.tgia.org) voor meer informatie over de verzekeringsplicht. Vraag Traveldocs om hulp bij het vinden en afsluiten van de juiste verzekering, wij helpen u graag op weg!

Geldigheid

Het non-immigrant O-X visum type is 5 tot 10 jaar geldig. Bij binnenkomst zal de eerste geldigheid van 5 jaar van start gaan. Vervolgens kan deze met 5 jaar extra worden verlengd. Dit visum type is bedoelt voor reizigers die van plan zijn te emigreren naar Thailand en ouder zijn dan 50 jaar oud. Ook met het O-X visumtype mag u een oude of motor aanschaffen, alsmede een condominium en het is het verrichten van vrijwilligerswerk toegestaan. Het Non-Immigrant O-A visumtype is eigenlijk vrijwel identiek aan het O-X visumtype.

Wat is het verschil tussen Non immigrant O-A en O-X?

Het enige verschil is dat de geldigheid van het visum Thailand maximaal 1 jaar kan bedragen. Het standaard Non-Immigrant O visum (voor 50 plussers, familieleden van Thaise paspoorthouders en medereizigers van werkvergunninghouders) is 90 dagen geldig bij een single entry. Dit visum is lokaal om te zetten naar een jaarvisum. Let wel op dat de regeling rondom de verlenging van het Non-immigrant O visum per immigration bureau kan verschillen. Zo kunnen sommige besluiten om u geen verlenging van 90 dagen meer toe te kennen, maar wel de optie van 7 dagen of 1 jaar blijvend aanbieden. Dit verschilt per immigration kantoor en daarom sterk aangeraden om voor vertrek uit te zoeken via de Thaise immigration website.

Aanvullende bijdrage

Wel kan het zo zijn dat u bij aankomst in Thailand (met het e-visum) aan de grens een bijdrage dient te voldoen van 2,000 THB (Thaise Baht), wat ongeveer gelijk staat aan $ 61 USD. Dit tarief is per 31 oktober 2019 vastgesteld door de Thaise overheid en verplicht voor iedereen die het land inreist met een e-visum Thailand. De immigratieofficier die uw inreis registreert kan hiertoe besluiten. Houd hier svp rekening mee.

Eventuele updates over het e-visum Thailand kunt u vinden op onze social media kanalen. Traveldocs kan u uiteraard gewoon helpen bij het aanvragen van uw e-visum Thailand!

Thailand verklaring van de verzekeraar

Naast het visum Thailand dient u ook te beschikken over de correcte verzekeringsverklaring. Deze is benodigd voor het aanvragen van uw Thailand Pass.

In deze verklaringsbrief dient het volgende vermeldt te staan:

  • uw naam en paspoortgegevens
  • data waarop de verzekering geldig is, waaruit blijkt dat uw gehele verblijfsperiode in Thailand gedekt is, dan wel uw visumgeldigheid in geval van een jaarvisum
  • u dient voor tenminste 10,000 USD gedekt te zijn bij COVID-19
  • in geval van Non-Immigrant visumtypen dient de verklaringsbrief ook aan te geven dat u voor tenminste 40,000 THB (Thaise Baht) outpatient en 400,000 THB inpatient treatment te zijn verzekerd, welke ook gedekt zijn buiten Corona

Nederlandse verzekeraars

De verklaring van uw Nederlandse verzekeraar is vaak niet voldoende, omdat deze meestal geen bedragen kunnen noemen. Dit komt omdat de verklaring door een notaris opgesteld moet worden en daarom niet zomaar gewijzigd kan worden, ondanks het feit dat u vaak wel voldoende of zelfs voor hogere bedragen gedekt bent. Hoewel de verzekeraar alles dekt is de polis desniettemin onvoldoende voor het aanvragen van de Thailand pass, omdat deze niet de letterlijke bedragen benoemd. Bij het aanvragen van de Thailand Pass bent u namelijk verplicht om een verklaring te overleggen, waarin letterlijk staat vermeldt dat u voor minimaal 10,000 USD gedekt bent in geval van Corona.

Daarom werkt Traveldocs samen met diverse erkende verzekeringsmaatschappijen in Thailand, welke allemaal de correcte verklaring kunnen aanleveren. Wij kunnen deze verzekering tegen aanvullende kosten binnen 24 uur voor u afsluiten, welke naast de eisen van de Thaise overheid ook inclusief inpatient/outpatient dekking is en dit eveneens vermeldt op de brief. Meer weten of direct gebruik maken van onze Insurance Service? Neem dan contact met ons op!

Non Immigrant O visum en inpatient en outpatient bedragen

Heeft u een Non-Immigrant O visum aangevraagd? Houd er dan rekening mee dat u verplicht bent om bij uw visumaanvraag zowel een verklaringsbrief aan te leveren van uw verzekeraar, waarin staat dat u tenminste 10,000 USD dekking heeft bij COVID-19. Daarnaast moet er ook in vermeldt worden dat u tenminste 40,000 THB (13000 EUR) outpatient en tenminste 400,000 THB (13,000 EUR) inpatient dekking heeft.  Daarom is het van belang dat u vooraf al beschikt over een geschikte polis verklaring. Traveldocs kan u hierbij helpen. Wilt u hier gebruik van maken? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. Bovendien weet u dan zeker dat de verklaring voldoet aan alle eisen. Daarnaast zit de verklaring voor inpatient en outpatient bedragen er standaard bij! Bij Traveldocs hoeft u dan ook nooit extra te betalen voor de inpatient/oitpatient verklaring.

Thailand Covid verzekering met 10,000 USD dekking

Voorheen diende men een verklaring aan te leveren waarin specifiek stond dat u voor minimaal 10,000 USD verzekerd bent in geval van Corona tijdens uw bezoek aan Thailand. Dit is voor de visumaanvraag per 1 november komen te vervallen.

Bij het aanvragen van de Thailand Pass voor Thailand moeten de bedragen echter wél nog steeds vermeldt worden, ook voor toeristische reizigers. Dit bedrag is per 1 mei 2022 gewijzigd naar 10,000 USD en is verplicht voor iedereen die Thailand in wilt reizen in 2022. Ofwel: alleen Thaise paspoorthouders zijn namelijk vrijgesteld hiervan. Reizigers met de Thaise nationaliteit hoeven helemaal geen verklaringsbrief van de verzekeraar aan te leveren bij het aanvragen van de Thailand Pass. Verdere uitzonderingen zijn er niet. Ook kinderen moeten beschikken over een eigen verklaringsbrief met daarin een bedrag van minimaal 10,000 USD genoemd.

Accommodaties boeken

Zodra u de verzekering heeft geregeld kunt u de boekingen maken. Om te weten welke boeking u precies dient maken kunt u het beste het tabel hieronder aanhouden.

  • Optie A: Bent u niet gevaccineerd tegen het Corona virus? Dan bent u verplicht om te boeken bij een Alternative Quarantine (AQ) hotel.
  • Optie B: Indien u volledig gevaccineerd bent kunt u aanspraak maken op de Test & Go optie. In dat geval hoeft u alleen voor het visum een bewijs van verblijf aan te leveren. Dit mag in vorm van een hotelbevestiging op naam gebeuren, maar ook in vorm van huisvestingspapieren op naam of in vorm van een uitnodigingsbrief plus kopie paspoort van een vriend of familielid waar u zult verblijven. Voor de Thailand pass is het aanleveren van een boekingsbevestiging voor volledig gevaccineerde reizigers niet meer verplicht per 1 mei 2022.

 

Reizen vanuit een in aanmerking komend land/gebied

Een lijst van door de Thaise overheid erkende landen kunt u hier vinden. Reist u uit één van deze landen en heeft u hier tenminste 21 aaneengesloten dagen vóór vertrek naar Thailand gespendeerd? Dan kunt u gebruik maken van de Test & Go scheme. Reist u uit een ander land dat niet in dit lijstje staat of bent u niet volledig gevaccineerd? Dan komt u niet in aanmerking voor de Test&Go regeling.

Alternative Quarantine of SHA+ hotel?

Een lijst van mogelijke Alternative Quarantine hotels vindt u hier. Let wel op dat u de boeking maakt via de 5 vrijgegeven ASQ/SHA+ boekingslinks of rechtstreeks via het gekozen hotel zelf. Boekingsbevestigingen via bijvoorbeeld Booking.com worden niet geaccepteerd! U hoeft alleen gebruik te maken van de AQ regeling wanneer u niet (volledig) gevaccineerd bent tegen het COVID-19 virus. In alle andere gevallen kunt u gebruik maken van de Test & Go of de Sandbox program.

Heeft u geboekt bij een AQ hotel? Vraag deze dan om de correcte AQ paid confirmation. Belangrijk is dat de bevestiging dus weergeeft dat u reeds heeft betaald voor de boeking. De correcte AQ confirmation is te herkennen aan de rode, ronde symbool bovenaan de bevestiging met daarin de letters AQ (Alternative Quarantine), AHQ (alternative Hospital Quarantine) of ALQ (Alternative Local Quarantine).

 

Bent u gevaccineerd tegen het COVID-19 virus?

De uiteindelijke beslissing over de maximale duur van uw quarantaine periode is aan de Disease Control Officer die uw aankomst in Thailand afhandelt; Bezoekers moeten tevens een bewijs van vaccinatie voorleggen aan de Disease Control Officer. Dit mag gebeuren in vorm van een gele koorts boekje of de brief van GGD, waarin het batchnummer en naam van het toegediende vaccin staat, alsmede uw naam en datum ontvangst van de eerste en tweede prik.

De Thaise overheid ziet u als volledig gevaccineerd wanneer u:

Geval 1

  1. Een COVID-19 vaccin heeft ontvangen dat is goedgekeurd door de Thaise gezondheidsautoriteiten
  2. Een volledige dosis van een COVID-19 vaccin heeft gekregen volgens de door de fabrikant opgestelde richtlijn of wanneer u gemengde COVID-19 vaccins heeft gekregen
  3. Minimaal 14 dagen voor vertrek vanuit Nederland volledig bent ingeënt tegen het Corona virus
  4. Volledig ingeënt bent tegen het Corona virus en daarna een COVID-19 besmetting heeft opgelopen; een bewijs van herstel is verplicht

Geval 2

  1. Hersteld bent van het COVID-19 virus en na herstel één injectie met het corona vaccin heeft ontvangen welke is goedgekeurd door de Thaise autoriteiten (bewijs van herstel is verplicht)
  2. Minimaal 14 dagen voor vertrek vanuit Nederland volledig bent ingeënt tegen het Corona virus

Geval 3

  1. Kinderen tussen de 12 en 17 jaar oud die één injectie met het door de Thaise gezondheidsautoriteiten goedgekeurd Corona vaccin heeft gekregen
  2. Het toegediende vaccin is minimaal 14 dagen voor vertrek vanuit Nederland verkregen

Uitzonderingen:

  • Personen onder de 18 jaar oud die niet volledig zijn ingeënt en reizen met hun volledig gevaccineerde, wettelijke ouders of voogd. Zij mogen dezelfde quarantaine regeling volgen als hun wettelijke meereizende ouders of voogd.

Door de Thaise overheid goedgekeurde vaccins

  • Sinovac: ARS-CoV-2-vaccin (CoronaVac)
  • AstraZeneca: AZD1222 (AstraZeneca & universtieti van Oxford, SK Bioscience (Korea), Siam Bioscience)
  • Pfizer / BioNTech: Comirnaty (BNT162b2 / Tozinameran (INN), Pfizer Inc., & BioNTech)
  • Covishield (Serum Institute of India: ChAdOx1_nCoV19)
  • Janssen (Johnson & Johnson Services, Inc.): Ad26.COV2.S
  • Moderna: mRNA-1273 (Moderna Inc.)
  • Sinopharm-vaccin / COVILO (Sinopharm Co., Ltd)
  • Spoetnik V (Gamaleya Research Institute of Epidemoilogy and Microbiology)
  • Covaxin (Bharat Biotech International Limited – BBIL)
  • Novavax / Nuvavoxid
  • Medigen
  • Spoetnik Light (ALLEEN goedgekeurd voor Sandbox schema)
NB: Luchtvaartmaatschappijen en locale immigratieofficieren hebben al dan niet bij een overstap te allen tijde het recht om te vragen naar aanvullende documenten. Het wordt ten zeerste aangeraden om rechtstreeks contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt, om te voorkomen dat u alsnog geweigerd wordt.

Thailand Pass aanvragen

Heeft u uw boekingen verricht, de verzekeringspapieren in orde en eventueel uw visum verkregen? Dan bent u bijna klaar! U hoeft alleen nog uw Thailand pass aan te vragen.

Met de QR code van de Thailand Pass bent u helemaal klaar om op reis te gaan.

Certificate of Entry of de Thailand Pass?

Het aanvragen van de Thailand Pass gaat digitaal. Voorheen moest men in corona tijden beschikken over een Certificate of Entry voor Thailand en moest deze geregistreerd worden via de Thailand Plus app. De Thailand Pass vervangt beiden zaken.

Wel is het zo dat het systeem nu uitgebreider is en meer vragen beantwoord moeten worden. Daarnaast bent u verplicht om alle documenten in .JPG of .PNG formaat te uploaden, wat soms nog wel een klus kan zijn, zeker voor hen die niet zo goed zijn met computers. Zodra de aanvraag is ingediend kan het tussen de 3 tot 7 werkdagen duren alvorens u reactie krijgt vanuit de Thaise overheid. Wordt de aanvraag van uw Thailand Pass afgewezen? Dan moet u opnieuw alle gegevens invullen en uploaden en dient u weer de stappen te doorlopen. Ten opzichte van de Certificate of Entry kunt u uw aanvraag na afwijzing niet opnieuw oproepen en aanpassen namelijk.

Benodigde documenten om de Thailand Pass te kunnen aanvragen

Hieronder vindt u een overzicht van alle documenten die u nodig heeft om de Thailand Pass te kunnen aanvragen.

  1. Vaccinatiebewijs van uw 1e en 2e prik (indien u een ander vaccin dan Janssen & Janssen heeft gekregen). Hierop moeten beiden prik-data zichtbaar zijn, alsmede de vaccin batch nummers en uw naam, zoals deze in het paspoort staat;
  2. Kopie paspoort;
  3. Engelstalige verklaring van uw zorg- of reisverzekeraar met daarin vermelding dat u dekking heeft voor minimaal 10,000 USD bij COVID-19 gedurende uw gehele verblijfsperiode in Thailand. Traveldocs helpt hierbij en beschikt over scherpe premies voor reizigers tot 85 jaar oud.
  4. Niet (volledig) gevaccineerde reizigers moeten een hotelbevestiging aanleveren voor de eerste 5 nachten in Thailand. Deze moet aangeleverd worden in vorm van de AQ confirmation of in vorm van de SHABA confirmation, afhankelijk van het type boeking dat u maakt (zie accommodaties boeken hierboven voor meer info). Hierin dient te staan dat u een PCR test bij aankomst zult krijgen, incl. transfer vanaf het vliegveld naar het hotel en één ATK zelftest kit heeft op dag 5-6 OF negatieve PCR test reiscertificaat, welke niet ouder is dan 72 uur op moment van vertrek vanuit Nederland en welke is geregistreerd via de Thai pass aanvraag.

 

Ik heb mijn Thailand pass ontvangen, wat nu?

Heeft u zowel uw elektronisch e-visum Thailand als uw Thailand Pass verkregen en zijn deze goedgekeurd door de Thaise autoriteiten? Dan bent u bijna klaar om op reis te gaan!

Het enige wat u nog hoeft te doen is beiden documenten zowel digitaal als geprint mee op reis te nemen en tussentijds goed te bewaren.

Mor Chana app

Voor aankomst in Thailand wordt geadviseerd om het Mor Chana app te downloaden en de nodige documenten ook hierin te uploaden. Lukt het niet om dit voor vertrek in orde te maken? Dan is dat geen groot probleem. Bij aankomst in Thailand dient u dit aan de lokale immigratieofficieren door te geven. Zij zullen u vervolgens verder op weg helpen hiermee. De Mor Chana app functioneert daarnaast niet (goed) buiten de Thaise grenzen, waardoor vele reizigers niet anders kunnen dan ter plekke bij aankomst deze zaken rond te maken.

Met deze app kan de Thaise overheid controleren of u zich aan de quarantaine regeling houdt en uw testuitslagen inzien. Daarnaast kan het zijn dat u gevraagd wordt om deze app te tonen bij bijvoorbeeld restaurants of hotels, omdat uw testresultaten en eventuele vaccinatie bewijzen hierin staan.

 

Hulp nodig? Traveldocs staat voor u klaar!

Om geen onnodige tijd te verspillen is het aangeraden om de Thailand Pass uit te besteden. Traveldocs kan deze geheel online voor u verzorgen, tegen een tarief van 69,95 euro per persoon, per aanvraag.

Hiermee weet u zeker dat uw aanvraag correct wordt aangeboden en u niet 7 dagen moet wachten om vervolgens te horen dat de aanvraag afgewezen is door een missende punt of coma, waardoor u alles opnieuw zult moeten invullen en opnieuw 7 dagen moet wachten.

Onze visumexperts zorgen er voor dat uw Thailand pass aanvraag foutloos wordt aangeboden bij de Thaise ambassade en immigratiedienst. Zodra deze is goedgekeurd krijgt u de QR code vervolgens per mail van ons toegestuurd. U kunt deze daarna digitaal of geprint mee op reis nemen.

Waarom kiezen voor Traveldocs bij het aanvragen van uw Thailand Pass?

Bij Traveldocs staan onze experts altijd voor u klaar. Zo bieden wij onderstaande service bij het aanvragen van uw Thailand Pass:

  • Een team van visumexperts waar u terecht kunt voor al uw vragen rondom het aanvragen en verkrijgen van de Thailand Pass;
  • U krijgt een duidelijk overzicht met benodigde documenten voordat uw aanvraag in werking wordt gezet. Bij ontvangst van deze documenten zullen onze experts deze eerst voor u controleren op correctheid en volledigheid alvorens de aanvraag door te zetten naar de Thaise overheid;
  • Omdat uw aanvraag vooraf gecontroleerd wordt raakt u niet onnodig tijd kwijt doordat de aanvraag onvolledig is of niet voldoet aan voorwaarden. Zo bent u zeker dat alles correct wordt aangeboden en u niet nogmaals 7 dagen hoeft te wachten indien de aanvraag wordt afgewezen.

De gemiddelde tijd voor het aanvragen van de Thailand Pass is meestal tussen de 12 en 48 uur. Echter mag de Thaise overheid tot 7 dagen erover doen om de aanvraag te verwerken. Soms komt de aanvraag na 10 minuten al door, maar soms duurt het een paar dagen.

Ik wil mijn Thailand Pass aanvragen via Traveldocs. Wat kan ik verwachten?

Allereerst is het belangrijk om te weten dat Traveldocs u kan helpen, ongeacht of u ook gebruik maakt van onze visum- of verzekeringsdiensten. U kunt natuurlijk ook bij ons terecht wanneer u alleen een Thailand pass of juist alleen een verzekering wenst aan te vragen.

Het e-visum Thailand kunt u direct online aanvragen, de Thailand Pass en de verzekering regelt u per mail, telefonisch of via ons contactformulier. Wij zullen u vervolgens alle informatie per mail toesturen met daarin welke documenten benodigd zijn, welke voorwaarden hiermee gemoeid zijn en waar u rekening mee moet houden.

Daarna kunt u alles via de mail aanleveren. U hoeft dus niet meer te printen en fysiek alles bij ons afleveren, en hoeft u ook uw paspoort en pasfoto niet meer tijdelijk af te staan gedurende de verwerkingstijd. Alles gaat volledig en gemakkelijk online. Wilt u dat wij de verzekering voor u regelen, naast bijvoorbeeld het visum of de Thailand Pass? Dan regelen wij dit direct bij ontvangst van de nodige (digitale) papieren. Vaak hebben wij de correcte verklaring al binnen 24 uur. Uiteraard sturen wij deze ook naar u door voor de eigen administratie, omdat u deze vaak nodig heeft voor de hotelboekingen bijvoorbeeld.

Alle documenten zijn verzameld, wat nu?

Heeft u alle documenten compleet en zijn deze per mail naar ons doorgestuurd? Dan krijgt u eerst reactie of het pakket compleet en conform voorwaarden. Is dit niet het geval? Dan verneemt u wat u dient te wijzigen en krijgt u de mogelijkheid om dit eerst te regelen. Vervolgens kunt u opnieuw de resterende stukken naar ons toesturen en gaan wij voor u aan de slag. De verwerkingstijd voor de Thailand pass bedraagt 3 tot 7 werkdagen. Voor het visum is dit 2 tot 5 werkdagen. Daarna volgt er een reactie vanuit de Thaise ambassade in Den Haag. Is uw aanvraag akkoord? Dan krijgt u deze per mail van ons toegestuurd, samen met de laatste aanvullende informatie over zaken waar u voor vertrek rekening mee dient te houden. Daarna kunt u met een gerust hart op reis gaan!

Kan ik mijn documenten alsnog fysiek langsbrengen of per post versturen?

Ja, dat kan zeker! Heeft u moeite met werken op de computer of lukt het om welke andere reden dan ook niet om de stukken in te scannen of om hier en duidelijk foto van te maken? Dan bent u vrij om uw papieren langs te brengen bij ons op kantoor in Hoofddorp. Omdat alles digitaal ingediend moet worden berekenen wij 30 euro excl. BTW per persoon voor het digitaliseren van de stukken. De kosten hiervan kunt u of bij het afgeven direct contant voldoen of u kunt er voor kiezen om deze te laten opnemen in uw eindfactuur. Uiteraard is het ook mogelijk om deze te voldoen door middel van een betaallinkje per email.

Hoe kan ik documenten het beste langsbrengen?

Wilt u in persoon de documenten komen afgeven bij ons in Hoofddorp en wilt u het pakket direct bij afgifte laten beoordelen door een van onze visumexperts? Dan vragen wij u wel om vooraf telefonisch een afspraak met ons te maken hiervoor. Zonder afspraak binnenlopen is i.v.m. drukte niet toegestaan. Indien dit toch gebeurd, bent u verplicht om de documenten bij onze receptie af te geven. Daarna krijgt u per mail of telefonisch feedback over de door u aangeleverde documenten.

Thailand pass zelf aanvragen

Het zelf aanvragen van de Thailand Pass is kosteloos. Echter raden wij aan om gebruik te maken van onze Thailand Pass service, vanwege het feit dat veel reizigers fouten maken en hierdoor kostbare tijd verliezen. Ten eerste is dit vooral van belang voor reizigers die op kort termijn vertrekken en/of last minute hebben geboekt. Voor hen is het ten zeerste aangeraden om zelf niet aan de slag te gaan, indien u niet bekend bent met de procedure en de nodige documenten. Omdat de Thaise ambassade wenst dat alles tot in de puntjes in orde is, is het sterk aan te raden om de aanvragen uit te besteden.

Waarom is het beter om de aanvraag uit te besteden?

Zo weet u zeker dat uw aanvraag correct wordt aangeboden bij de Thaise overheid. Indien u moeite heeft met het digitaal werken op de computer is het sterk aangeraden om Traveldocs om hulp te vragen. Doordat een behoorlijke klus zijn om alle documenten correct en in .JPG formaat te uploaden, is het soms prettiger om het uit te besteden. Traveldocs heeft immers grote ervaring met het indienen van de aanvragen en zorgt dat dit tot in de puntjes goed wordt verzorgd. Daarom zullen wij de aanvraag enkel indienen onder de conditie dat dit volledig foutloos gebeurd. Hierdoor bent u er zeker van dat de aanvraag correct wordt doorgezet naar de Thaise overheid.

Traveldocs kan de volgende elektronische visums voor Thailand aanvragen:

Visum voor niet-Thaise paspoorthouders met familieleden in Thailand

  • Non-Immigrant type O visum Thailand, voor niet-Thaise familieleden van Thaise paspoorthouders/inwoners;

Zakelijke-, Medische- en Studenten visums voor Thailand

  • Alle Non-immigrant type B (B, B-A, IB) visa voor Thailand, bedoelt voor reizigers die in het bezit zijn van een geldige werkvergunning voor Thailand en eventuele meereizende kinderen of partners van hen die wonen en/of werken in Thailand;
  • Het studenten visum Thailand, ook bekend als het Non-Immigrant type ED visum Thailand, is bedoelt voor niet-Thaise paspoorthouders die van plan zijn te gaan studeren bij een erkende school in Thailand alsmede voor hun meereizende ouder of voogd. Uitzondering hierop zijn studenten van niet-formele scholen zoals een private school of soortgelijke private instituties. Studenten van private scholen dienen eerst zelf contact op te nemen met de ambassade alvorens zij het visum Thailand kunnen aanvragen;
  • Medisch visum Thailand of het Non-immigrant type O visum Thailand voor hen die voor een langere periode medisch behandelt moeten worden in Thailand;

Visum voor lang verblijf of visum voor hen die willen emigreren naar Thailand

  • Non-Immigrant type O-A of O-X Long Stay visum Thailand, deze visa zijn bedoelt voor 50-plussers die van plan zijn om een langere tijd in Thailand te verblijven (6 maanden tot 1 jaar op een Non-immigrant O-A visum) danwel van plan zijn om te emigreren naar Thailand en een visum willen aanvragen hiervoor (Non-Immigrant visum type O-X);

Visa voor diplomaten een overheidspersoneel

  • Non-Immigrant type F visum Thailand, waar diplomaten en overheidspersoneel alsmede directe familieleden mee kunnen reizen naar Thailand;

Overige visumtypen voor Thailand

  • Het journalisten/media visum, beter bekend als het Non-Immigrant type M visum Thailand, bedoelt voor filmproducers, journalisten en reporters. Let wel dat u vooraf dient te beschikken over de correcte toestemmingsbrief om een langere periode te mogen filmen in Thailand. Bij korte opdrachten kan dit verzoek worden ingediend via de ambassade dan wel een Non-Immigrant B visum voor zakenreizigers aangevraagd worden. Vraag ons naar de voorwaarden.
  • Non-Immigrant R of R-A visum Thailand, dit visum type wordt afgegeven aan reizigers die Thailand willen binnekomen om religieuze / missionaire werken te verrichten met de instemming van de bevoegde Thaise autoriteiten zoals bijv. de afdeling van religieuze zaken en het immigratiebureau (Department of Religious Affairs);
  • Visum voor wetenschappelijk onderzoek, ook bekend als het Non-Immigrant RS visum Thailand, bedoelt voor aanvragers die van plan zijn om een wetenschappelijk onderzoek uit te voeren of van plan zijn in onderwijs te gaan bij een onderzoeksinstituut;
  • Non-immigrant O visum Thailand voor vrijwilligers van NGO en non-profit organisaties, voor trainers, sportcoaches en overige sport-gerelateerde medewerkers die in dienst gaan voor de Thaise overheid én voor hen die in Thailand moeten verschijnen bij de rechtbank of deelnemer danwel getuige zijn voor een gerechtelijke procedure.

Toeristenvisum Thailand voor lang verblijf (STV)

  • Het Special Tourist Visum voor Thailand (STV), deze is verkrijgbaar voor een lang toeristisch verblijf (90 dagen aaneengesloten met verlenging van 90 dagen per keer). Dit visum is te verkrijgen zolang uw totale verblijfsperiode tot 30 september 2022 is. Blijft u langer dan 30 september 2022? Dan komt u niet in aanmerking voor het STV visum Thailand.

 

Is het mogelijk om een visum Thailand in persoon bij de ambassade aan te vragen?

Per 22 november 2021 is er een elektronisch visum gelanceerd voor Nederlandse en Belgische paspoorthouders. Dit visum kan online worden aangevraagd en wordt per mail verstrekt. U hoeft en kunt niet meer met het paspoort en documenten fysiek langs de ambassade te gaan.

Op onze website kunt u de aanvraag in gang zetten voor een online toeristen- of zakelijk visum voor Thailand. Wij zullen dit proces voor u uit handen nemen en de aanvraag geheel online voor u verzorgen. Na goedkeuring krijgt u het visum per mail toegestuurd.

 

Visa on Arrival

Bij aankomst in Thailand kunt u de Visa on Arrival verkrijgen. Dit visum geeft u de mogelijkheid om tot 30 dagen in het land te mogen verblijven. Doorgaans vragen de meeste toeristen vooral een toeristenvisum voor Thailand aan, om lange wachtrijen te vermijden bij het aanvragen en/of het verlengen van een Visa on Arrival. Dit toeristenvisum biedt u de mogelijkheid om 60 dagen in het land te verblijven en indien gewenst, deze lokaal met nogmaals 30 extra dagen te verlengen. Dit geldt ook voor de zakelijke reizigers die voor een kort bezoek (meeting, werkbespreking etc., zolang het geen betaalde dienstverband in Thailand betreft).

U kunt dit visumtype ook lokaal omzetten naar een non-immigrant visum of ervoor kiezen om uw Thailand visum te verlengen.

LET OP! Is uw verblijf in Thailand slechts 30 dagen of korter, maar levert u toch documenten bij ons aan om uw visum Thailand aan te kunnen bieden bij de Thaise ambassade? Dan zal Traveldocs namens u uw online visum Thailand aanvragen. U kunt namelijk, ondanks de optie om visumvrij te reizen, alsnog een online visum Thailand voor vertrek aanvragen. Meestal is dit van toepassing wanneer u bijvoorbeeld bij uw luchtvaartmaatschappij niet mag inchecken zonder visum. Wij gaan er daarom vanuit dat bij ontvangst van documenten de aanvrager op de hoogte is van de voorwaarden en opties omtrent eventueel visumvrij reizen en de aanvraag alsnog wenst door te zetten.

 

Online visum Thailand verlengen

Verlenging van het visum kan worden geregeld bij vrijwel alle lokale immigratiebureaus in Thailand. Is er in uw verblijfplaats geen immigration office te vinden? Dan kunt u in sommige gevallen ook terecht bij het lokale politiebureau voor het verlengen van uw visum Thailand. De benodigdheden voor de verlenging of wijzigen van uw visum type kunnen verschillen per immigratiebureau. Daarom raden wij aan om voor vertrek contact op te nemen met de immigration office bij u in de buurt, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

U kunt een aanvraag voor toestemming indienen bij het Office of Immigration Bureau op Government Center B, Chaengwattana Soi 7, Laksi, Bangkok 10210, Tel 0-2141-9889 (of op https://www.immigration.go.th). De verlenging van het verblijf en de wijziging van een bepaald type visum Thailand zijn uitsluitend ter beoordeling van de immigratieambtenaar.

Traveldocs helpt u graag op weg!

Onze visumexperts helpen u daarom graag. Tegen een tarief van 69,95 euro incl. BTW nemen wij de zorgen van de Thailand Pass voor u uit handen. Omdat u bij Traveldocs de aanvraag inclusief verzekering in gang kunt zetten heeft u zelf bijna geen zorgen meer om handen! Wij vragen namens u de Thailand Pass aan en zullen de QR code bij akkoord naar u doorsturen per e-mail. Uiteraard kunt u tussentijds onbeperkt bij ons terecht voor vragen en hulp, ook als het gaat over boekingen of het verkrijgen van de correcte reserveringsbevestigingen. Weliswaar moet u de boekingen zelf doen, maar wij helpen u graag bij het aanvragen van de correcte boekingsbevestiging. Daarnaast geven wij advies en een volledig overzicht van mogelijke hotels. Wilt u ook een e-visum Thailand aanvragen? Dan komen naast de Thailand Pass ook de kosten van het visum bij kijken.

 

Indien u er voor kiest om de Thailand Pass ondanks de risico’s toch zelf aan te vragen, lees dan vooraf goed de informatie over de Thailand Pass door op de website van de Thaise ambassade.

Wilt u meer weten of liever direct uw Thailand Pass aanvragen? Dan kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij helpen u immers graag op weg, zodat u met een gerust hart op reis kunt gaan!

 

Wilt u liever een al dan niet elektronisch visum aanvragen voor een andere bestemming? Traveldocs helpt u graag!

Wilt u een ander type visum aanvragen? Traveldocs helpt met visum aanvragen voor diverse bestemmingen wereldwijd! Onderaan de pagina vindt u de meest populaire bestemmingen rondom Thailand. Wilt u toch liever ergens anders naartoe reizen en heeft u daar een visum voor nodig? Wij kunnen u van dienst zijn bij al uw visum aanvragen, alsmede al uw legalisaties (ook voor Thailand bij de Long Stay visum aanvragen!). Neem contact met ons op voor meer mogelijkheden of neem een kijkje op de website. Ook niet-Nederlandse paspoorthouders kunnen wij vaak helpen met het aanvragen van het juiste type (e-) visum. Woont u bijvoorbeeld in Nigeria en wilt u naar Curacao? Dat is geen probleem! Wij helpen u graag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laatste wijzigingen zijn aangebracht op 03 mei 2022.

 

Back To Top